Snart en ny Sannami


Jag sov faktiskt inte till klockan tre, men jag har haft en 'lazy day'.

Gick ut till en pub med nagra vanner igar efter jobbet. Vi drack nagra ol for mycket, gick sen hem till en av dem, drack annu lite mer i och med att just for tillfallet sa tyckte vi INTE att vi hade druckit for mycket redan pa puben.
Det slutade med att vi alla sov dar, vaknade i morse och har suttit uppkrupna pa soffan och tittat pa film och sovit om vartannant hela dagen.

Nu ar jag hemma, snabbdusch, byta om och sen springa till jobbet. Maste nog stanna till pa starbucks pa vagen och fa i mig nagot med en MASSA socker sa kanske jag kanner mig mansklig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0