Innehallsforteckning: Kiss och Bajs - Kansliga lasare varnas!


Jag har ett problem. Ett STORT problem.
Nu ar det sahar att i huset dar jag bor tillsammans med fyra andra personer sa har vi bara en toalett. Det ar inte det att vi bara har en toalett som ar problemet. Problemet ar att den toaletten ar trasig.

Trasig hur, kan man da fraga sig?
Jo, det funkar inte att spola. For att spola toaletten sa fyller vi en bunke med vatten och haller ner det. Sadar old fashion som fungerar alldeles utmarkt nar man har kissat.
Men - och har kommer det - nar man har gjort en number two, eller bajsat som man kallar det pa svenska sa ar det inte riktigt sa enkelt.

Och det ar det jag verkligen maste gora, sa nu har jag tva val. 

1. Jag gar och knackar pa hos grannen klockan tolv pa natten och fragar om jag kan fa stinka ner deras toalett en aning.
2. Jag vantar till jag kommer till jobbet imorgon bitti.




Som sagt, den dar blaa byttan anvander vi for att spola.

Och i sann flatshare anda sa lamnar alla i huset de tomma toapappersrullarna pa toaletten i hopp om att nagon annan ska slanga dem.


Kommentarer
Postat av: pubes

sv: men då måste jag få fråga VARFÖR du bakade? ;D



nej va jobbigt! men har ni ringt rörmockare, eller vem det nu är som fixar sånt, då?

2010-07-13 @ 01:23:32
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0